Gra planszowa Portal Games Rising Sun: Inwazja Dynastii (Dodatek)

183,99 

Description

Rozszerzenie Inwazja Dynastii zawiera dwa nowe klany: Słońca i Księżyca. Dzięki włączeniu ich do gry możliwa staje się 6-osobowa rozgrywka w Rising Sun! Zwiększenie liczby graczy nie wiąże się z żadnymi dodatkowymi zasadami – obowiązują reguły gry podstawowej. 

Portal Games Rising Sun. Inwazja Dynastii  Choć każdy Klan jest na swój sposób unikatowy, Klany z rozszerzenia „Inwazja Dynastii” mają dodatkową, wyjątkową cechę. Jako przybysze z innego lądu, kryjącego się za bezmiarem wód oceanu, nie wchodzą w przymierze z japońskimi Potworami, ufając w siłę własnych Siedmiu Bóstw Szczęścia.   Zawartość Inwazja Dynastii:27 szczegółowo wykonanych plastikowych figurek22 kolorowe podstawki pod figurki2 zasłonki Klanu4 plastikowe znaczniki Klanu22 karty1 kafel Polityki/Wojny10 żetonów1 instrukcja.  Uwaga – to jest rozszerzenie. Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: ​Rising Sun.  

BÓSTWA SZCZĘŚCIAJeśli co najmniej jeden z Klanów Dynastii bierze udział w grze, przygotuj przed grą 7 kart Bóstw Szczęścia. Podczas przygotowywania talii Pór Roku, do każdej z nich, poza 7 podstawowymi kartami Pór Roku oraz 5 kartami z wybranego zestawu, wtasuj także odpowiednią liczbę kart Bóstw Szczęścia (3 dla Wiosny, po 2 dla Lata i Jesieni).
 Bóstwa Szczęścia należą do Potworów i stosują się do wszystkich ich zasad z jednym ważnym wyjątkiem – tylko Klany Dynastii (Słońca i Księżyca) mogą je pozyskać. Z drugiej strony, Klany Dynastii nie mogą pozyskiwać zwykłych kart Potworów.
 Każde Bóstwo Szczęścia jest Potworem z własną, unikatową zdolnością opisaną na jego karcie. Ich pozyskanie otwiera przed właścicielem nowe możliwości taktyczne i strategiczne.KLAN KSIĘŻYCA
 Brutalność – Klan Księżyca to wyzuty z uczciwości przeciwnik, wspierany przez przepotężne i tajemnicze siły, co czyni ich znacznie silniejszymi od każdego innego Klanu.
 Wszystkie figurki należące do Klanu Księżyca liczą się jako co najmniej 2 punkty siły. Jeśli pozyskasz Wzmocnienie, które dodaje siłę danemu rodzajowi figurek, dodajesz ją do podstawowej siły równej 2.
 Jeśli pozyskasz Potwora (czyli Bóstwo Szczęścia), którego siła jest większa niż 2, zdolność Klanu Księżyca nie ma tu zastosowania.
 KLAN SŁOŃCAOświecenie – pławiąc się w blasku Honoru, Klan Słońca prowokuje każdego przeciwnika do rzucenia mu honorowego wyzwania, wyczerpując do cna tych, którzy okazali się niegodni.
 Za każdym razem, gdy Klan Słońca wygra dowolny konflikt, w którym był remis i którego rozstrzygnięcie zależało od pozycji na torze Honoru, zyskuje on 1 Monetę i 1 PZ, a przegrany Klan (lub Klany) traci 1 Monetę i 1 PZ (jeśli je posiada). Taka sytuacja może mieć miejsce, gdy Klan Słońca wygrywa:
Remis w sile w Prowincji podczas rozpatrywania Rozkazu Żniwa.
Remis w sile w danej Świątyni podczas tury Kami.
Remis w sile w Prowincji podczas rozpatrywania Bitwy.
Remis w liczbie Monet podczas licytowania Przewag Wojennych.
Remis w PZ na koniec gry.
Jeśli grasz z dodatkiem Zstąpienie Kami, Oświecenie działa gdy przejmujesz kontrolę nad Kami, nie jest aktywne natomiast, gdy powstrzymujesz innego gracza przed przejęciem kontroli nad Kami. 

toybox gra, jenova, far cry new dawn deluxe edition, jak odczytać klucz windows 7, gry komputerowe dla 7 latków, dobry telefon do gier, r34 net, mamba gry, king and merchants, www fineasz i ferb gry, gra gaszenie pożaru, facebook sklep play, gt6 cena, dark alliance, farby games workshop

yyyyy

About the author